Bezorging

We begrijpen dat je niet kunt wachten tot de bezorging van je LOOMWORD slinger komt! Je hebt je slinger binnen 3 werkdagen in huis, vaak zelfs al de volgende dag. Of binnen 5 werkdagen awanneer we een slinger met jouw tekst voor je laten maken. Heb je een vraag over de bezorging van je slinger? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over onze bezorging.


Bezorgopties


Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaardbezorging is gratis bij bestellingen vanaf €35,-, anders kost dit €4,95.
 
Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij leveren ook in het buitenland!


Verzendkosten


Moet ik verzendkosten betalen?
Bij standaard verzending betaal je bij bestellingen vanaf €35,- geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €35,- betaal je €4,95 verzendkosten.
Wie betaalt de verzendkosten van mijn retour?

De verzendkosten die je maakt voor retourzendingen naar LOOMWORD zijn voor jouw rekening. Wanneer de fout aan onze kant ligt, vergoeden we uiteraard de verzendkosten.


Levertijden


Hoe lang duurt het voordat ik mijn slinger ontvang?

Voor de meeste van onze slinger geldt: binnen 3 werkdagen in huis (België bijvoorbeeld 4 werkdagen). Voor slingers met jouw tekst voor geldt een levertijd van maximaal 7 werkdagen, omdat deze slinger helemaal op maat worden gemaakt. De snelheid van de bezorging is afhankelijk van de type van de slinger. Bij een bestelling van meerdere slingers sturen we alle slivngers in één keer naar je toe. Hieronder kun je zien hoe snel je jouw slinger in huis hebt.

Bestelling niet ontvangen


Waar blijft mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling is voorbij maar je hebt nog niets ontvangen. Check dan eerst onderstaande punten:
1. Check de orderbevestiging In de orderbevestiging vind je de verwachte levertijd van je bestelling. De meeste van onze slingers heb je binnen 3 werkdagen al in huis, maar sommige slingers hebben een langere levertijd. Dat is afhankelijk van de text en het type van de slinger dat je hebt gekozen. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Check je e-mail Zeer waarschijnlijk heb je van ons e-mails ontvangen over de status van je bestelling. Kijk ook in je spam folder. Je kunt de status van je bestelling ook inzien in je account onder het kopje 'Mijn bestellingen'.
3. Check de Track & Trace code
Bekijk in de Track & Trace link in de verzendbevestiging wanneer de bezorging van je bestelling is gepland. Mogelijk is de levering door DHL vertraagd. Geeft de Track & Trace code ook geen uitsluitsel? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Adres wijzigen

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Een adreswijziging kun je doorgeven via jouw LoomWord account. Heb je al een bestelling gedaan en wil je het bezorgadres nog aanpassen? Bel dan zo snel mogelijk naar onze klantenservice.